miércoles, 2 de julio de 2014

Bueno, agora si que chegou a hora da despedida!!!!., o curso rematou fai días.., e xa estamos tod@s disfrutando das vacacións!!!!. Solo quero dende aquí dar as gracias a todos os meus nenos e nenas.., decir que gracias a eles aprendin, disfrutei e vivín un montón de cousas que xa vou levar sempre conmigo.., son xeniales tod@s!!!!! Dar tamén as gracias ás familias, pola súa colaboración, comprensión, axuda..., penso que cando se traballa en armonía os resultados sempre son moito máis positivos. Xa para rematar dar as gracias a todas as miñas compañeiras...,por ensinarme tanto, compartir conmigo as súas experiencias, coñecementos etc..., gracias a elas a estancia a tantos kms da miña casa foi un pouco máis levadeira!!!!!. Bueno, igual é unha despedida definitiva ou non.., en Setembro sabremos. Gracias a tod@s!!!!. Feliz veran.

5 comentarios:

  1. Esperamos o teu regreso Vanesa,e nos tamen estamos encantados contigo

    ResponderEliminar
  2. Como poidestes comprobar o meu regreso non foi posible!!!!, é unha pena, pero colleu a plaza unha persoa que está máis arriba que eu na lista!!!!. Espero que lles vaía moi ben ós nenos/as neste novo curso. Eu acórdome moito deles e nunca os vou esquecer. Dalle un bico moi forte a Mateo, e tamén ao resto dos alumnos/as.

    ResponderEliminar
  3. hola vanessa eles tamen se acordan moito de ti en especial bryan xa que nonche tocou con nos espero que polo menos estes mais cerca da tua terra moitas apretas e bicos de bryan

    ResponderEliminar
  4. Hola Vanessa!!!. A verdade é que sí que este curso estou máis cerca de Lugo, pero bueno.., eu tamén estaba moi contenta ahí. Dalle un bico moi forte a Bryan e dille que eu tamén me acordo moito de el e de todos..., espero que lles vaía moi ben este curso!!!. Apertas

    ResponderEliminar
  5. Outro departe de mateo,de luges a lugesa.Os nenos si q se acordan de ti e mateo tiña a ilusión de q estiveras pero esta contento igual.Desexamoche miota sorte.E esperamos verte no San Froilán moitos bicos

    ResponderEliminar